Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: KOMUNIKATY PRASOWE

Dodano: Lipiec 27, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa jakość w fotografii portretowej

Nikon przedstawia obiektyw AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED – kolejny klejnot w kolekcji jasnych obiektywów stałoogniskowych formatu FX o przysłonie f/1,4. Jako jedyny dostępny na rynku obiektyw z autofokusem, ogniskową 105 mm i maksymalnym otworem względnym f/1,4, stanowi on idealne uzupełnienie gamy obiektywów NIKKOR. Profesjonaliści, którzy chcą osiągnąć nowy poziom artyzmu w fotografowaniu mody lub portretach, z pewnością docenią jego wyjątkowe możliwości kreatywnej ekspresji.

Press

Obiektyw AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED

Obiektyw AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED to godny następca niezwykle cenionego modelu NIKKOR 105mm f/2.5. Całkowicie nowy układ optyczny zapewnia niezrównaną ostrość w całym obszarze kadru oraz wyjątkowy efekt bokeh – bez względu na to, czy zdjęcia są wykonywane przy świetle zastanym, czy w studio. Połączenie ogniskowej 105 mm i minimalnej odległości zdjęciowej wynoszącej 1 m pozwala całkowicie wypełnić kadr zbliżeniem twarzy – bez konieczności przycinania zdjęcia. Nawet przy maksymalnym otworze względnym f/1,4 fotografowane obiekty charakteryzują się doskonałą ostrością.

Aby zagwarantować optymalną jakość zdjęć portretowych, inżynierowie z firmy Nikon poświęcili szczególną uwagę kwestii rozdzielczości obrazu na brzegach kadru. W rezultacie zminimalizowano aberrację komatyczną, dzięki czemu punktowe źródła światła są odwzorowywane bez zniekształceń nawet na obrzeżach zdjęć. Obiektyw skutecznie radzi sobie ze spadkiem jasności przy brzegach kadru, więc winietowanie nie stanowi problemu nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie i ostrości ustawionej na nieskończoność. Dzięki wyjątkowej konstrukcji optycznej obiektywu stopień rozmycia narasta łagodnie, co nadaje zdjęciom charakterystyczną miękkość. Głębia i wielowymiarowość uzyskanych zdjęć pozostawiają niezwykłe wrażenie.

Obiektyw AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED stanowi idealne uzupełnienie oferty legendarnych obiektywów firmy Nikon o przysłonie f/1,4. Dzięki wykorzystaniu bogatego dziedzictwa marki, którego początki sięgają pierwszych obiektywów Nikon z mocowaniem F, uzyskano właściwości optyczne i rozdzielczość przewyższające nawet najwyższej klasy obiektywy portretowe firmy Nikon o ogniskowej 85 mm. Możliwość odwzorowania najdrobniejszych detali – od faktury materiałów po przejścia tonalne na włosach fotografowanych osób – pozwala fotografom oddać na zdjęciach własny, niepowtarzalny styl. – mówi Dirk Jasper, kierownik ds. marketingu produktu w firmie Nikon Europe.

Dodatkowe ważne cechy i funkcje
Zaokrąglona 9-listkowa przysłona
 

Dziewięć zaokrąglonych listków przysłony zmniejsza zjawisko dyfrakcji, co pozwala na wierne odwzorowanie elementów fotografowanej sceny.

Szybkość, stabilność i płynność

Elektromagnetyczny mechanizm sterowania przysłoną sprawia, że system automatycznego ustalania ekspozycji działa niezwykle stabilnie – nawet podczas szybkiego wykonywania zdjęć seryjnych. Dzięki cichemu silnikowi falowemu firmy Nikon autofokus działa płynnie, cicho i szybko.

Legendarna optyka NIKKOR

Powłoka nanokrystaliczna zmniejsza występowanie refleksów i efektów flary. Trzy soczewki ze szkła o superniskiej dyspersji (ED) minimalizują podłużną aberrację chromatyczną. Zastosowana przez firmę Nikon powłoka fluorowa chroni przednią i tylną soczewkę oraz ułatwia ich czyszczenie.

Więcej informacji na temat produktów firmy Nikon znajduje się na stronie www.nikon.pl.

(27.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.